//
you're reading...
Reklam

>Ünlüyü bırak ürüne bak!

>Evet, uzun süredir düşündüğüm bir konu biraz olsun açıklığa kavuşmuş sonunda: Reklamlarda ‘Celebrity’ kullanmak sanıldığı kadar işe yaramıyormuş.
Bakınız: http://chasnote.com/2011/01/18/celebrity-endorsement-in-ads-mostly-ineffective/
Hatta olumsuz sonuçları bile var: Bolulu Hasan Usta’nın TV reklamından sonra kalp krizi geçirdim mesela…
http://www.youtube.com/watch?v=d924xE_MMEI
Fikir aşamasından çekim aşamasına kadar (başaka aşaması yok zati) bu reklamı gerçekleştirmeyi beceren ekibe, “kafanıza silah mı dayadılar kardeşim, ne oynuyorsunuz milletin sağlığıyla” diyor bir dahaki yaratıcı süreçlerini yaşarken uçmak için redbull’a güvenmemelerini tavsiye ediyorum.
Kalın sağlıcakla…

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: